اشــــــــــراقـی

شبی در خلوت اشراقی خود میهمانم کن ...

اشــــــــــراقـی

شبی در خلوت اشراقی خود میهمانم کن ...

سینـمای اشـراقی در بادی نـظر اصطلاحی عجیب به نظر می رسد. در فرهنگ و ادبیات کـهن فلسـفی و عرفـانی مـا از اشـراقـی و حکمت اشراق سخن به میان آمده است که اساس آن را بر تابش نور و فیوضـات الهـی بر عقول و قلوب آدمیان است.

اما سینــما را که بر مـدار تکنیک و صنـعت و هنـر مـدرن دایـر است، چه نسبتی است با اشـراق و سینـمای اشــراقی ؟

طبقه بندی موضوعی

پیوند دوستی برای خدا

جمعه, ۷ تیر ۱۳۹۲، ۰۹:۲۱ ق.ظ
به حول و قوه الهی قصد دارم به تدریج نماهنگ ها و کارهای صوتی‌ رو که این بنده حقیر تهیه و تدوین کرده‌ام رو منتشر کنم تا هم دوستان استفاده کنند و هم اینکه با نظرات و نقدهای کارشناسی شون، من رو در رسیدن به مراتب عالی کمک کنند.

آرشیو این نماهنگ‌ها در قسمت چندرسانه ای وبلاگ و در زیرمجموعه صوت قرار خواهد گرفت.

*برای دریافت فایل، روی نام آن کلیک کنید*




حضرت آیت الله العظمی حاج آقا مجتبی تهرانی (ره)


۹۲/۰۴/۰۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
سیدمحمد بهار

نظرات  (۱۰)

سلام
عالی بود.
خدا رحمت کنه حاج آقا رو
زیبا بود

خدا خیرتون بده

منتظر بعدی ها هم هستیم

کارتون برای شروع خوب بود

محتوای نماهنگ و حرف حاج آقا که خیلی زیبا بود، امیدوارم با تکنیک هنر و استفاده از تجربیات دیگران، کارهای موفق تری ارائه بدهید.

ما خواستیم بگیریم نشد.
ولی در کل اگه یه همت کنی در این زمینه ها موفق میشی. دوران دبیرستان که کارات به نسبت خوب بود.

موفق باشی.

دستت دردر نکنه
لذت بردم
ایول

سلام آقا سید

خیلی حسرت میخورم که چرا جلسات حاج آقا نبودم . . . خیلی

نشد دانلود کنم ولی اون دو تا که قبلا درست کرده بودی فوق العاده بودن!

التماس دعا

پاسخ:
و علیکم السلام 

از دست دادیم، نفهمیدیم چه گوهری رو از دست دادیم
هنوز هم نمی فهمیم
۱۶ تیر ۹۲ ، ۱۵:۰۰ دانیال اورتگا
سلام. خیلی زیبا بود. شما که دستت بازه بیشتر بزار.یاعلی
پاسخ:
ان شاءالله
۱۱ مهر ۹۲ ، ۲۲:۰۶ عاشق حاج اقا تهرانی
سلام علیکم
عذر خواهی میکنم ازتون ی سوال داشتم:با توجه نحوه بیان کردن مطالب در وبلاگ این مطالب پخته از یک فرد مجرد بعید میباشد
شما متاهل هستین ؟؟؟؟
ببخشید جسارت نشه البته .....


پاسخ:
سلام عیکم
خواهش میکنم 
یعنی هر کسی مطلب پخته می نویسه متاهل باید یاشه ؟ نمیتونه مجرد باشه ؟
(البته مطالب ما که پخته نیست و نقص داره)
و البته جواب من هم مبنی بر تاهل داشتن یا نداشتن بنده نیست (برداشت شخصی نکنید)
۱۲ مهر ۹۲ ، ۱۳:۵۱ عاشق حاج اقا تهرانی
مجددا عذر خواهی میکنم همه افراد فعال در فضای سایبری به دو گروه تقسیم میشوند :
1.یا متاهل دغدعه مند
2.یا مجرد بی فکر
مبنی بر این دو مورد من فکر کردم به مورد اول تعلق بگیرید ؟!!!!؟میگیرید؟
و در مورد اینکه بیان کرده بودید برداشت شخصی نکنید همیشه در نظرسنجی ها یکسری برداشت ها از مطالب بیان میشود
بردار من این مواردی که گفته شد مبنی بر برداشت شخصی نبوده است این بستگی به خود شما دارد...!!!!

پاسخ:
سلام علیکم 
ممنونم، نکته ای بود که بنده هم استفاده کردم و اطلاع پیدا کردم. 
اما در مورد قسمت دوم، منظور بنده در برداشت شخصی، نکته شما نبود. منظور این بود که از حرف قبلی من نتیجه تاهل یا عدم تاهل من رو نگیرید. 
بزرگوارید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی